You are not logged in.

Hi visitor, welcome to: ChAoS Company - Multiplayer Gaming Community . First time here? Please read the Help-Section . Further you should register, to be able to use all functions of this website. Use the Registrationform, to sign up or inform yourself in detail about the registrationprocess. If you are already registered, you can sign in here.

Br4iN.eXe

Helmchen

• "Br4iN.eXe" started this thread
  • Send message

Game-Accounts:

BF3: Br4iN_eXe

BC2: ChRiStOpHeR7201

Posts 416

Activitypoints: 2515

1

Mittwoch, 13. Juni 2012, 17:16

Abenteuer Urlaub vor der Küste Somalias

Das beste Urlaubsangebot für all diejenigen, denen es im Urlaub schnell langweilig wird.

"Somali Cruises" bietet einen Abenteuerurlaub vor der Küste Somalias an.
Das Unternehmen garantiert mindestens zwei versuchte Entführungen eures Kreuzfahrtschiffes durch echte Piraten.
Ist dies nicht der Fall, gibt es das komplette Geld zurück, inklusive der Leihgebühren für Waffen und Munition (Mini-Gun nicht inbegriffen).

Das Unternehmen sagt folgendes zur Durchführung welches eine solche Garantie ermöglicht:
- Das Schiff fährt mit 5 Knoten in einem Abstand von 12 Meilen die komplette Somalische Küste entlang (mindestens 8 Tage)
- Nachts ist das Boot hell beleuchtet, es werden Raketen gezündet und die Disco-Musik wird in Richtung Strand gerichtet um Aufmerksamkeit zu erregen.

Die aktuelle Preisliste (Leihgebühren):

- M16 (Vollautomatik) .......................25$ pro Tag
- Barrett M107 cal 50 sniper riffle .......55$ pro Tag (Munitionspreis auf Homepage )
- RPG .............................................75$ pro Tag
- Mini-Gun .....................................450$ 30 Sekunden Dauerfeuer

Inklusive: Nachtsichtgerät, Kaffe, Snacks

Bewertungen:

"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!"

"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English"

"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam"

"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do."

Nichts wie los! Jetzt losschießen und buchen.

Homepage

:rofl:
:hooah:

3 registered users thanked already.

Users who thanked for this post:

Rossi, Skalar, ChAoS Andy

Skalar

-ChAoS- General

• Send message

Game-Accounts:

Posts 5205

Activitypoints: 28775

2

Mittwoch, 13. Juni 2012, 21:24

Muss ich mal meiner Chefin vorschlagen für nächstes Jahr. Bestimmt spaßiger für ne Jugendgruppe als ein Wanderurlaub in den Ardennen :rofl:
>>Der Sarkasmus ist mein Schwert, die Ironie mein Schild und der Zynismus meine Rüstung<<.